Продавайте книги с нами!
Каталог товаров

Marketing Research

9th Edition

790 р.

Товар в корзине

Автор: McDaniel Jr. Carl Gates Roger (1)

Издательство: John Wiley & Sons

Место издания: Hoboken

Тип переплёта: твёрдый

Год издания: 2011

Формат: Увеличенный

Состояние: Очень хорошее / Отличное: Книга из США. Пользовались очень аккуратно. Вес книги: 1424 г.

Количество страниц: 636 с.

На остатке: 1


790 р.

Товар в корзине

Аннотация

In Marketing Research, 9th Edition, authors Carl McDaniel and Roger Gates share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. Designed for marketing research courses, the authors practical, applications-based approach features Real Data, Real People, and Real Research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business. Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infuses the text with a practitioner perspective, helping students learn how to use marketing research through a practical presentation of theory and practice.


Оплата: Только предоплата

Способы оплаты:

  • PayPal;
  • WebMoney;
  • Оплата на карту СБЕРБАНКА;
  • Перевод на банковскую карту;
  • ЮMoney, WebMoney, QIWI;

Доставка: Только по России

Способы доставки:

  • почта России;

Стоимость доставки:

  • По тарифам Почты России + упаковка

Отправка заказов:

  • каждую неделю – среду.

Почтовый идентификатор:

  • высылается всегда

Дополнительные сканы и фото:

  • Не высылаются

Торг по цене:

  • не возможен

Хранение неоплаченных заказов:

  • 7 (дней)

Аннотация

In Marketing Research, 9th Edition, authors Carl McDaniel and Roger Gates share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. Designed for marketing research courses, the authors practical, applications-based approach features Real Data, Real People, and Real Research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business. Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infuses the text with a practitioner perspective, helping students learn how to use marketing research through a practical presentation of theory and practice.


Товаров в продаже: 138 437

Продавайте книги с нами!