Продавайте книги с нами!
Каталог товаров

Eating the Big Fish

How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders

330 р.

Товар в корзине

Автор: Adam Morgan (1)

Издательство: Wiley

Место издания: Boston

Тип переплёта: твердый + суперобложка

Год издания: 2009

Формат: Увеличенный

Состояние: Идеальное: Новая книга. Вес книги: 573 г.

Количество страниц: 368 с.

На остатке: 1


330 р.

Товар в корзине

Аннотация

The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.


Оплата: Только предоплата

Способы оплаты:

  • PayPal;
  • WebMoney;
  • Оплата на карту СБЕРБАНКА;
  • Перевод на банковскую карту;
  • ЮMoney, WebMoney, QIWI;

Доставка: Только по России

Способы доставки:

  • почта России;

Стоимость доставки:

  • По тарифам Почты России + упаковка

Отправка заказов:

  • каждую неделю – среду.

Почтовый идентификатор:

  • высылается всегда

Дополнительные сканы и фото:

  • Не высылаются

Торг по цене:

  • не возможен

Хранение неоплаченных заказов:

  • 7 (дней)

Аннотация

The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.


Товаров в продаже: 138 440

Продавайте книги с нами!