Eating the Big Fish
How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders
Автор:
Adam Morgan
(1)
Издательство: Wiley
Место издания: Boston
Тип переплёта: твердый + суперобложка
Год издания: 2009
Формат: Увеличенный
Состояние: Идеальное: Новая книга. Вес книги: 573 г.
Количество страниц: 368 с.
На остатке: 1
330 р.
Аннотация
The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.
(192 продаж с 2021 г.)
Оплата: Только предоплата
Способы оплаты:
- PayPal;
- WebMoney;
- Оплата на карту СБЕРБАНКА;
- Перевод на банковскую карту;
- ЮMoney, WebMoney, QIWI;
Доставка: Только по России
Способы доставки:
- почта России;
Стоимость доставки:
- По тарифам Почты России + упаковка
Отправка заказов:
- каждую неделю – среду.
Почтовый идентификатор:
- высылается всегда
Дополнительные сканы и фото:
- Не высылаются
Торг по цене:
- не возможен
Хранение неоплаченных заказов:
- 7 (дней)
Аннотация
The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.
Аналогичные книги смотрите в разделах: